AKU TERUJA LAGI



Apa lagi yang nak aku bebelkan tentang filem yang haku dok tunggu dari tahun 2007 nih.....sejak pertama kali melihat episod pertamanya pada tahun 2007....aku memang teruja sangat nak melihat sequel seterusnyer....dan pada tahun nih....24 june 2009.....bermulalah kembali 'peperangan' yang udah tertangguh selama dua tahun...ekekkee....presenting...Transformers : Revenge Of The Fallen....dalam episod kali ni menampilkan lebih ramai lagi watak2 decepticons....nama pun dah revenge kan....yang membalas dendam mesti la puak2 antagonisnyer....antara nama2 yang mengambil bahagian dalam 'pementasan layar perak'kali nih....Autobots : Optimus Prime, Ironhide, Bumblebee, Sideswipe, twins ( Mudflap and Skids ). Archee dan Jetfire....Decepticons : The Fallen, Megatron, Starscream, Scorponok, Soundwave, Ravage, The Doctor, Wheelie, Demolishor dan juga Devastator......

Setelah melihat dan menonton filem nih....takde sekali pun aku menguap..ekekkee...lantaran keterujaan haku terhadap filem nih...yer lah...filem ini diadaptasi dari zaman aku kanak2...terbawa2 hingga sekarang....cuma sekarang aku agak kagum dengan artificial intelligence yang telah dipersembahkan dalam filem tersebut....kalo nak sembang tentang mengarut atau tidak...pada aku filem Gerak Khas pun tak logik jugak....mana ada satu jabatan control semua jenayah...???...ekekkee...nama pun filem...entertainment...nak layan pun kena bayor tiket....ekekeke....

Lord OF The Rings Trilogi, Star Wars Trilogy, Pirates Of The Carribean Trilogi adalah antara contoh yang akan mendorong haku untuk ke panggung...ditemani oleh 'teman baik' haku sendiri....sapa lagi kalo bukan ibu kepada anak2 ku...hehhehehe....jalan cerita satu hal....bab merepek jangan la kenang....cuma teknologi pembikinannyer yang membuat haku jadi minat...puas hati kalo menonton....pendapat ni pada haku je la...orang lain masing2 ada penilaian nyer sendiri....

Sasaran seterusnyer....G.I Joe : Rise Of The Cobra......

so, apa yang haku nak kata lagi dah...dah takde mende dah...cadangan aku pada yang masih belum layan Transformers nih...silalah menonton....!!!.....tak nak...apakan daya!!!....roll out!!!!

0 kritikan yang diterima:

 
Copyright © SEBUAH KARYA AGUNG