Aktiviti baru











Hari ni adalah hari ke -3 aku melakukan aktiviti baru nih..sebenarnya aktiviti aku ni adalah sumber mata pencarian aku yang baru..setelah aku meletakkan jawatan aku di salah sebuah syarikat industri yang agak terkenal (Cheeewaaah)..aku nekad bersama isteriku yang tersayang untuk melakukan aktiviti ini yang lebih senang dipanggil PERNIAGAAN...mula merancang plan ni sebenarnya dah lama dah..cuma perlaksanaan saja yang terhegeh-hegeh. maklumla..perniagaan yang aku buat ni adalah internet cafe..banyak pakai modal tuh..berpengkalan di balik pulau..EDLIEDIEHA INTERNET CAFE telah selamat beroperasi...nanti ada kelapangan lain akan aku crita la sikit -sikit pasal cafe aku nih...

1 kritikan yang diterima:

z a z a a f f e n d i said...

fuhhh lawo la kedai..... pc pon canggih manggih..kalahla kedai cc kat ipoh dulu ms kite dok apply spa..hehehe..

 
Copyright © SEBUAH KARYA AGUNG