SEPETANG SEJENAK

Skang jam dah 7.00 malam...customer dah tinggal sorang..mesti mak bapak diorang suruh balik time gini..baguih jugak..takdela tinggal smayang marghrib..yang aku plak dah tak tau nak watpe depan pc nih..dok main counter strike asyik 'mati' je... nak bukak web boring lak..aduiih!..tapi takpe..bila mengenangkan apa yang aku buat ni adalah income primary aku..aku kembali bertenaga..aku kena bertenaga dan juga kena lebih bersemangat..aku ada anak isteri yang wajib aku tanggung..smuanya gara2 krisis ekonomi di Amerika..dahla kilang aku kilang US..dengan aku2 skali kena tempias..takpe..mungkin ada yang terbaik didalam rentetan crita tuh..arghhhh!!..yang sudah tu sudah...biar jadi sejarah..yang kedepan ni juga aku kena nengok..oklah...dah masuk waktu...saja aku nak isi masa aku dengan cita yang kononnya sedih ni..ketemu lain masa...adios.....

0 kritikan yang diterima:

 
Copyright © SEBUAH KARYA AGUNG