Permata Kesayangan Hamba










Ha...rasa lama beno tak anto entry baru...agak bz sikit ngan kerja..sedang waktu entri ini diilham..aku baru je pas smayang margrib..suasana kedai ok je..arini agak ramai sikit customer berbanding dua hari yang lepas...ok la..syukur..kita tuka cite lain lak..arini anak aku yang sulung selsema..ira namanya..cam biasa la rengek sikit..yang si adiknya..cam biasa la kena enjut dalam buai..sampai tido...ntah le..rasenya sejak aku keje kat sini..masa aku ngan anak aku makin kurang..mana taknya..bangun awal pagi anto terus umah pengasuh..bila aku balik pulak (12 malam)..dua2 dah tido..ira siap dengkur lagi..nasib baik la wife aku amik inisiatif sikit..bila wife aku balik keje..dia amik anak2 pastu trus datang kedai..terubat la sikit rindu aku kat budak berdua tu..bukannya ape..anak aku yang kedua ni baru berusia 4 bulan..jd banyak le songehnya...kay la ade keje nak wat...untuk eza yang ada nun jauh di sana...mekasih utk cake harijadi tuh..`sedap giler`....harharhar...

...

0 kritikan yang diterima:

 
Copyright © SEBUAH KARYA AGUNG