AMIK KAU ANIIEEE!!!!

Hah...amik ko...haku jawab dengan menaip yang fasih lagi lancar...wkakakaka!!!

1. Ceritakan pengalaman kali pertama anda menyanyi?
2. Adakah anda pernah mengikuti kelas formal nyanyian?
3. Apakah bakat lain yang anda miliki?
4. Apakah matlamat hidup anda?
5. Siapakah bintang Akedemi Fantasia pilihan anda?
6. Perkara yang paling menyedihkan yang pernah anda alami dalam hidup anda?
7. Apakah saat yang paling mengembirakan dalam hidup anda?
8. Apakah halangan terbesar yang pernah anda alami dalam hidup anda?
9. Apakah pengalaman paling manis/pahit?
10. Senaraikan 3 peristiwa penting yang telah berlaku dalam Malaysia pada tahun 2007/2008?
11. Jika ana boleh membuat perubahan kepada dunia, apakah perubahan yang akan anda lakukan?
12. Sekiranya suara anda diambil kira, apakah perubahan yang ingin anda lakukan ke atas Malaysia dan kenapa?
13. Jika anda berpeluang melancong di bulan, siapa/apa yang ingin anda bawa bersama (1 sahaja) Kenapa?
14. Jika anda menjadi haiwan, apakah haiwan yang ingin jadi dan kenapa?
15. Sebutkan 3 aset yang ada pada diri anda?


1. Pengalaman secara amatur rasanya dalam bilik air la...mana lagi...detailnya memang tak ingat...dan secara profesionalnya (pergi karaoke la)...masa kat politeknik...semester 4...
2. Tak pernah
3. Boleh buat orang lain ketawa...ye kot???....
4. Matlamat mesti la yang positif punyer...nak berjaya dalam hidup...
5. Haku minat Stacy...alamak!!!...terlebey suda..!!!
6. Saat haku nyaris kehilangan masa depan bila amik result SPM 1996....
7. Saat2 kelahiran anak sulung haku Zahirah Azlia...Zaiff...sorry sangat2...bukan abah taknak tengok...tapi abah tak sempat sangat2...kalo tak caya nanti tanya To'ki...wkakakaka!!!
8. Masa2 nak kahwin...ada fitnah terhadap diri haku yang mungkin akan membuatkan haku nyaris tak belasah orang tuh...alhamdulillah...kebenaran tertegak jua....
9. Saat manis...antaranya...haku tamat belajar, bercinta,kahwin dan kelahiran anak2....sedih pulah masa nyaris tak lebuh nyawa kat Lata Batu Hampar dan nyaris kehilangan Udut welly masa kat Pantai Chenang, Pulau Langkawi...udut...ingat lagi tak????...kesian dia banyak tertelan air laut masa tuh...dah la kecik..isk..isk...isk
10. Yang paling haku ingat..penaklukan kejam rejim zionis israel keatas Palestin...Anwar Ibrahim dituduh meliwat lagik dan....pembunuhan Altantuya Sharibuu yang menggemparkan Malaysia...
11. Kalo buleh haku nak padamkan terus negara israel dalam peta dunia....biar takde selama-lamanya!!!
12. Pastikan ajaran Islam menjadi teras utama dalam semua sistem...baik politik,ekonomi, bisnes dan juga pendidikan... 
13. Takpela...haku tak nak gi sorang...kalo nak suruh jugak...haku nak gi satu famili...wkakaka...
14. Bersyukur haku menjadi sebaik2 kejadian...manusia...
15. Tegas, baik la jugak...dan juga sopan orangnya...apsal???...aset jugak tuh!!!

9 kritikan yang diterima:

zeela zaynal said...

betuiii zaifff! wan cik jadi saksi! toki suh amik dia..sbb takut sesat kat penang.. tak sangka zaiff nak kuor cpt benoooorrr...tapi at least to'ki sanggup dtg dari jauh nx tgk zaiff kuor..ye takkk??

Edliedieha said...

mari kita sama2 mengucapkan 'terima kasih to'ki'....

z a z a a f f e n d i said...

ape ni?eza tak paham..mcm mane toki bleh ade nih?amik sape?sila explain mase kejadian?kekeke

Edliedieha said...

masa cnyah tgh sakit2 kat spital..nyah memang ada kat spital..tetiba abah call nak datang..dia suh amik dia kat hentian juru..dia tak tau pegi spital penang...masa nyah amik kat juru..cnyah kena masuk labour room..jadi bile sampai spital...cnyah dh slamat deliver zaiff..jadi nyah tak sempat la tengok...

z a z a a f f e n d i said...

ooo..tapi eza pelik..ngape tetiba abah nak dtg?dgn cik sekali kah?wahhh abah udah mau jalan ke umah anak..kekekekeke...

zeela zaynal said...

ngeh³..nyah kan anak kesayangan abah..eeheheh! sbb tu dia sanggup datang..

Edliedieha said...

apa cakap lagu tuh....tapi tanya la kat yang balik...nak mari pun merambu jugak la ayaq mata...wakakakkaa

z a z a a f f e n d i said...

sape yang merambu ayaq mata tuh?wkakakaka...

Edliedieha said...

saper lagik...bonda la....ampun che...jangan marah aaaa!!!!!!!

 
Copyright © SEBUAH KARYA AGUNG