JOM KE KOMTAR!!!!

Hari nih tiggal lagik 5 hari je lagi haku kena gi temuduga SPA as a Pegawai khidmat Pelanggan...ini adalah kali ketiga haku dipanggil untuk sessi temuduga...dua kali yang terdahulu pada awal2 tahun 2006...jawatan Juru Audio Visual dan Pembantu Kajicuaca...dua2 temuduga tuh haku tak attend...masa tu haku baru je dapat kerja kat Komag USA Penang...rasa sayang la pulak masa tuh...ye la...haku dah la amik VSS kat kilang lama kat Perak akhir tahun 2005...masa tu galak sangat nak kerje...ye la takkan nak antor ngan amik wife je masa tu...boring lak dok umah tak wat hape...fulus pun makin kurang...tapi kali nih haku memang takkan lepaskan peluang untuk ditemuduga...gomen lagik...tak pernah merasa beb..!!...tapi kalo tak dapat jawatan tuh haku jaga la CC kesayangan haku nih...tapi kalo ada rezeki...alhamdulillah...kiri kanan tuh...!!!!...ape2 pun...event nih haku akan dapat ku jadikan sebagai salah satu pengalaman baru dalam hidup haku...dah masuk 30an baru depa panggil...ok gak tuh...sekurang2nya dapat la haku tau value diri haku nih...buat semua penjenguk semua...doa2kan lah kejayaan haku...!!!!...mekasih sumer..!!!

3 kritikan yang diterima:

zeela zaynal said...

emm..i pun akan tulun doakan u berjaya dlm intviu tuh..bior gaji kecik yg penting menjamin masa depan..ye tx??

Edliedieha said...

ya betul....terima kasih banyak2....

z a z a a f f e n d i said...

sokong!!!gaji sayep pon kocik ajo...to nyah..semoga berjaye esok..

 
Copyright © SEBUAH KARYA AGUNG