KERALITAN AKU

Salam sejahtera diucapkan kepada semua pengunjung karya agung...setelah berbulan2 bersawang...akhirnya ada jugak satu perkara yang ingin aku kongsikan bersama2 pembaca2 sekalian....(lepas post ni bersawang balik la blog aku nih)....hehehhehehe

PC games!!!!...apa yang anda tau tentang games...????...for sure dah tentu la permainan video yer dak....untuk pengetahuan anda...aku memang suka PC atau PS2 games....betul2 roll out pada diri aku nih...aku telah menjadikan games ni sebagai salah satu cara untuk aku menghiburkan hati aku...(hati korang aku tak tau la)....ekekekkeke.....dalam masa aku menjaga kedai aku yang 'priceless' nih...terus terang aku katakan...kat pc aku sendiri memang takde game....(bukan apa, takut aku ralit dari bekerja jer)...kalo aku nak main pun masa ada partner jaga kaunter kedai....buleh la aku 'perah' game ni kat salah satu PC client aku...ahahha...dan perkara penting yang aku ingin kongsikan adalah...Battlefield Bad Company 2....bukan padang yang nak dipromosikan...tapi game baru yang sedang aku layan sekarang nih....




Perisian permainan ini baru dilancarkan pada 2 mac 2010...dan pada2 gamers yang menyukai game yang berpaksikan 'shooting'...anda memang direkemen habess untuk merasai pengalaman peperangan yang sebenar didalam Battlefield Bad Company 2 nih.....termasuk lah aku!!!...muekkekekke....

roll out!!!

0 kritikan yang diterima:

 
Copyright © SEBUAH KARYA AGUNG